Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. Általános rendelkezések

I.I. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Táncos és Társai Kft, Event Club Panzió - Rendezvényház ás Tenisz Klub (7400 Kaposvár, Iszák utca 37.) továbbiakban Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.

1.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárja ki külön, speciális megállapodások kötését, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.

2. Szerződő felek

2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónál adja le, úgy a Vendég lesz a szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).

2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

3.1. A Vendég írásbeli és csoportos/hosszútávú szállásigény esetén, ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Az ajánlatadás nem minősül szobafoglalásnak, az értékesítés a beérkező foglalások érkezési sorrendjében történik, így az ajánlat érvényességi ideje függ az éppen rendelkezésre álló szobakapacitástól.

3.2. A Szerződés kizárólag a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

3.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A panzióban bejelentés nélkül senki sem lakhat, amennyiben a Vendég nem azonosítja magát, a Szolgáltató megtagadhatja a szállás biztosítását.

3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

3.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam előtt véglegesen elhagyja a szobaát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás ellenértékére, ez esetben a fennmaradó szállásdíj 50%-ra. A távozást bejelentő nap teljes napnak tekinthető, így az teljes egészében fizetendő. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult értékesíteni. Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a Szolgáltató a Szerződésben foglaltak szerint jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékére, valamint a szobafoglalás kitörlésére és tovább értékesítésére.

3.6. A Szerződés bármilyen módosításához szükséges a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása.

4. Az elszállásolás kezdete és vége (bejelentkezés, kijelentkezés)

4.1. A vendégnek joga van a bérelt helyiséget (szobát) a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.

4.2. Abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 22.30-ig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől. Ez esetben a Szolgáltató a szolgáltatás teljes ellenértékére jogosult.

4.3. Amennyiben a Vendég a Szerződésben megjelölt érkezési időpont előtt érkezik, a Szolgáltató nem köteles a szobát átadni a megjelölt időpontig.

4.4. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00-ig el kell hagynia.

4.5. A panzió foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a késői elutazás lehetőségét.

5. Az elszállásolás meghosszabbítása

5.1. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

6. Árak

6.1. A panzió alapszolgáltatásként szállást, wellness használatot kínál reggelivel vagy reggeli nélkül. A panzió aktuális árai a panzió közösségi tereiben, a panziói prospektusokban lévő árlistán kerülnek közlése, melyek bárki számára elérhetőek, egyéb szolgáltatások árai a recepción vannak elhelyezve.

6.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árváltoztatásra. A már megrendelt Szolgáltatásokra minden esetben a meglévő Szerződés az érvényes, ezt a Szolgáltató utólag nem módosíthatja. A Szolgáltató aktuális árai a panzió honlapján (www.eventclub.hu) találhatók. Az árak magyar Forintban és EUR-ban értendőek és tartalmazzák a mindenkori ÁFA-t. Nem tartalmazzák az idegenforgalmi adó mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó törvény (ÁFA,IFA) módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

7. Ajánlatok, kedvezmények

7.1. A meghirdetett ajánlatok, kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak, közvetlenül csak a panziónál érvényesíthető, telefonon vagy e-mail címen történő foglalás esetén. Egyéb szállásfoglaló oldalakon a panzió által biztosított kedvezmény nem vehető igénybe.

7.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatóak össze semmilyen más kedvezménnyel. A Szolgáltatónak jogában áll, hogy a kedvezményt csak az általa kijelölt szobakapacitásra alkalmazza.

7.3. A panziói törzsvendég kedvezmény program minden évben a Szolgáltató szabad döntéseként jön létre. A kedvezmény programba való bekerülés minden évben megújul, a Vendég megelőző év megvalósult éjszaka számának figyelembe vételével, melynek határát a Szolgáltató határozza meg. Az adott év időszakaiban alkalmazandó kedvezmény mértékét, felhasználási idejét, feltételeit a Szolgáltató határozza meg, melyről a Vendég minden esetben leíró tájékoztatást kap.

7.4. A Szolgáltató a meglévő szobakapacitás és kihasználtság függvényében egyedileg dönt egyéb kedvezmények biztosításáról.

8. Gyermekkedvezmények

8.1. Gyermekek részére az alábbi kedvezményeket biztosítjuk

- 0-2 év kor között a szállásdíj szolgáltatás, ellátás ingyenes, ingyenesen babaágyat (hálós utazóágyat) biztosítunk

- 3-11 év kor között 50% kedvezmény a pótágy listaárából vagy egyes csomagok esetén egyedileg meghatározott ár

- 12 éves kor felett a gyermek felnőttként tekintendő, teljes értékű ár vonatkozik rá

8.2. Pótágy elhelyezésére csak bizonyos szoba típusokban van lehetőség. A nem pótágyazható szobákban a 3 éves kor feletti gyermek teljes értékű személynek tekintendő.

8.3. A pótágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egyidőben egyeztetni szükséges.

9. Lemondási feltételek

9.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ajánlatában az aktuális foglaltságot/kapacitást figyelembe véve, az adott ajánlatkérés/foglalás esetén más feltételt határozzon meg. Az adott foglalás esetén mindig az adott foglaláshoz tartozó lemondási feltételek az irányadóak, melyek a foglalás visszaigazolásában mindig írásban rögzítésre kerülnek.

A panzió fenntartja a jogot, hogy egy adott foglalásra vonatkozóan más lemondási feltételt határozzon meg, ettől eltérően:

- az érkezést megelőző 7 napon belüli regisztrált foglalás esetén a lemondás ingyenes

- az érkezést megelőző 7 napig a lemondás díjmentes

- az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj 50%-a fizetendő

- a megérkezést követő módosítás/rövidítés esetén a fennmaradó időszak 50%-a fizetendő

- meg nem jelenés/no show esetén a lefoglalt szállásdíj 100%-a fizetendő

- előleggel garantált szobafoglalás esetén az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén az előleg értéke nem visszatérítendő

- amennyiben a szállásdíj az érkezést megelőzően előre kifizetésre került, úgy lemondás esetén a szállásdíj nem visszatérítendő

- a Szolgáltató bármely időszakban meghatározhat fizetési előleget, annak mértékét egyedileg szabályozza a foglalás értékének, idejének, időszakának figyelembevételével

9.2. Amennyiben a Szerződő fél a szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, de az érkezési napon nem érkezik meg 22:30-ig (lemondás nélkül), a Szolgáltatónak jogában áll a következő nap a sikertelen kapcsolatfelvételt követően a szobát tovább értékesíteni.

10. Fizetés módja

10.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel Forintban és Euróban (Euró árak függnek az aktuális napi árfolyamtól, a visszajáró minden esetben Forintban történik), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával vagy az azt helyettesítő cafateria eszközökkel (SZÉP Kártya - OTP. K&H,MKB) illetve előzetes megegyezéssel átutalással.

10.2. Átutalás esetén - amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a panzió bankszámlájára utalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a panzió bankszámláján jóváírják.

10.3. Az elfogadó bankkártya típusok: VISA, AMEX, MasterCard, Maestro

10.4. Az ÁSZF elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetendő díjakról gépi számlát bocsát ki, azt e-mail-ben ( az eredeti példány postai továbbításával) vagy személyesen adja át.

10.5. A befizetett/befizetendő összegről a számla kiállításakor a Szolgáltató a foglaló személy által megadott adatokat veszi alapul. Az itt megadott adatokat (név, cím, szükség esetén adószám) szerepelnek majd a "Vevő" rovatban. A számla módosítására a kibocsátást követően csak az adott napon van lehetőség. A számla végösszege minden esetben Forintban és Euróban is meghatározott.

11. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

11.1. A Szolgáltató jogosult a szállás szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások igénybevételét megtagadni, ha:

- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, létesítményt

- a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon legkésőbb 11.00-ig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá

- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

- a Vendég fertőző betegségben szenved

- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

- a Szerződő fél az érkezés napján lemondás hiányában nem jelenik meg 22.30-ig

12. Elhelyezési garancia

12.1. Amennyiben a Szolgáltató panziója a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túlfoglalás, ideiglenes üzemelési problémák, stb,) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

12.2. A Szolgáltató köteles a szerződésben szereplő szolgáltatást a visszaigazolt áron , az ott kötött időtartamra egy másik, ugyanazon vagy magasabb színvonalú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

13. A Vendég jogai

13.1. A szállás szolgáltatás szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint a kiszolgálásra a kiírásnak megfelelő nyitvatartási időben.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. Szolgáltató az esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban az alábbi címen és elérhetőségeken tehet:

Event Club: Panzió - Rendezvényház és Tenisz Klub.

7400 Kaposvár, Iszák utca 37.

Tel: +36309788754

Email: foglalas@eventclub.hu

14. A Vendég kötelezettségei

14.1 A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig vagy a szállás-szolgáltatási szerződés befejezésekor esedékes.

14.2. Abban az esetben, ha a Vendégek italokat és élelmiszert hoznak a panzióba és azt nyilvános helyiségekben fogyasztják, a Szolgáltató jogosult arra, hogy a fogyasztást betiltsa. A panzió vendéglátóipari egységéből ételt/italt kivinni tilos.

14.3. A Vendégek által a szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérnie a Szolgáltató hozzájárulását.

14.4. A panzió vendégek gépjárművei ingyenesen a panzió előtti közparkolóban illetve a zárt, kamerával megfigyelt parkoló udvarban parkolhatnak. Helyfoglalás nem lehetséges, a helyek érkezési sorrendben kerülnek kiadásra. A helyek nem köthetőek szobaszámokhoz, így a szabadon álló parkolóhely bárki által elfoglalható. A gépjárművekben harmadik fél által okozott kárért és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (természeti kár, lopás, feltörés stb) a Szolgáltató a felelősséget kizárja. A panzió a szobákban hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal.

14.5. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.

14.6. A szemetet a panzió területén illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet.

14.7. A panzió nemdohányzó intézmény, a panzió épületén belül mindenhol tilos a dohányzás. Kérjük, hogy használják az erre a célra kialakított dohányzó erkélyeket, valamint a szobákhoz tartozó teraszokat és erkélyeket. A szálló füst általi kellemetlenségért a panzió nem tud felelősséget vállalni. A panzió alkalmazottai jogosultak a vendégeket figyelmeztetni illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására.

14.8. Dohányzás, nyílt láng- és a szobában lévő elektromos berendezések nem rendeltetésszerű használatából fakadó tűzriasztás, keletkezett tűz általi kár, valamint a tűzoltóság kiszállási díja a kárt okozó vendéget terheli.

14.9. A szobákban és a panzió közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a panzióban és minden szükséges adatot rendelkezésre kell bocsátania a káreset körülményeinek tisztázásához. A Vendég tudomásul veszi, hogy a parkolóban és a külső panziói területen, beleértve a panziói terasz felőli oldalt vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek,

15. Háziállatok behozatala

15.1. A panzióban állatokat (kutya,macska) az árlistában meghatározott díjtétel ellenében, korlátozott számban, előzetes egyeztetés ellenében hozható. Egyeztetés nélküli háziállatok fogadását a Szolgáltató megtagadhatja.

16. A Szolgáltató jogai, kötelességei

16.1. Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbéres szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a panzióba magával vitt.

16.2. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítésére.

16.3. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.

16.4. A panzión belüli területen a Vendégek nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos. beleértve a szobákban történő hangos televíziózást, zenehallgatást, zenélést, melynek betartásáért a panzió személyzete fele. 23.00 után a recepció zárását követően személyzet nem tartózkodik a panzióban.

17. A Vendég betegsége, halála

17.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik és nem képes a saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

17.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

18. Adatkezelés

18.1. Az Adatkezelésről bővebb információk az Adatkezelés menüpontban találhatóak,

19. A Szolgáltató kártérítési kötelezettsége

19.1. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elvesztése, megsérülése vagy megsemmisülése folytán szenved, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által elrendelt helyen helyeztetett el.

19.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

19.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a panzió területén, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kártért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

19.4. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette vagy a megőrzését kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a vendéget terheli. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

19.5. A panziót akkor sem terheli kártérítési felelősség, amennyiben a panzión kívül éri kár, baleset, sérülés, vagyonvesztés a vendéget.

19.6. A panzió nem vállal felelősséget és pénzbeli visszatérítést az időjárás által okozott kellemetlenségekért.

20. Vis major

20.1. Azon ok, vagy körülmény (például: háború,tűz,árvíz,viszontagság,áramhiány,sztrájk bekövetkezése) amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felett felmentik a Szerződésből eredő kötelezettségek teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A kedvezőtlen időjárási körülmények által okozott kellemetlenségekért a panzió garanciát, felelősséget, továbbá pénzbeli visszatérítést nem vállal.

21. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

21.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló panzió található.

21.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre.

22.2. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

Az ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk.

2022.05.24.